Najwyższej jakości, syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy typu mid SAPS o niskiej lepkości. Odpowiada poziomowi jakości normy ILSAC GF-4. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 6.
Półsyntetyczny olej do silników dwusuwowych, także wysilonych o pojemności skokowej cylindra od 20 do 500 cm3, nadaje się do smarowania mieszankowego i oddzielnego.
Orlen Platinum Maxexpert C4 5w340 1L
Olej Platinum Max Expert XF 5w30 1L
Orlen Platinum MaxExpert 0w-30 1L
Orlen Platinum MaxExpert 10w-40 1L
Orlen Boxol26 hydrauliczny przekładniowy 1L
Orlen olej przekładniowy Hipol 80w-90
DOT-3 jest wysokiej jakości płynem hamulcowym przeznaczonym do stosowania w pojazdach o układach hamulcowych i sprzęgłowych średnio obciążonych.
DOT- 4 jest nowoczesnym płynem hamulcowym o bardzo dobrych właściwościach użytkowych, charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 230°C. Zalecany jest szczególnie w pojazdach o układach hamulcowych i sprzęgłowych silnie obciążonych.
Oleje hydrauliczne L-HL stosuje się w lekko i średnio obciążonych układach napędu i sterowania hydraulicznego.
Greasen Grafit jest smarem plastycznym wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 150 mm2/s w 400C, zawierającym minimum 10% grafitu naturalnego.
GREASEN STP jest smarem wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego. Miękka konsystencja smaru pozwala na łatwe stosowanie urządzeń smarowniczych typu smarownic pneumatycznych.
LITEN EP-2 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych oraz narażonych na wysokie obciążenia udarowe łożysk tocznych i ślizgowych, przekładni ślimakowych, walków rozrządu oraz innych węzłów tarcia.
Smar LITEN ŁT-43 jest uniwersalnym smarem o bardzo szerokim zakresie stosowania. Produkowany na bazie oleju mineralnego.