Filtrowanie
Olej do silników dwusuwowych na bazie olejów mineralnych. Bardzo dobre właściwości smarne i duża czystość silnika. Klasa mocy: JASO-FB.
Półsyntetyczny olej do silników dwusuwowych. Gwarantuje zarówno smarowanie jak i ochronę przed zużyciem.
Olej do silników dwusuwowych na bazie olejów mineralnych. Bardzo dobre właściwości smarne i duża czystość silnika. Klasa mocy: JASO-FB.
Rękawice ochronne powlekane nitrylem. Odporne na ścieranie, przetarcie czy też przebicie - zapewniają sprawność elastyczną. Nitryl zwiększa odporność na smary, oleje, tłuszcze i węglowodory.
Wyprodukowany w najnowszej, francuskiej technologii ELF. Używany do silników benzynowych oraz silników Diesla bez DPF i FAP. Zapewnia prawidłowe smarowanie elementów silnika oraz zapobiega powstawaniu osadów i legarów.
Olej silnikowy przeznaczony dla silników maszyn ogrodniczych narażonych na duże obciążenie. Ma świetne właściwości smarne. Specjalna formuła LS+ zmniejsza emisje spalin oraz ogranicza gromadzenie się nagarów.
Specjalnie dobrane parametry lepkościowe oleju ORLEN Platinum Classic Diesel 5W-40 ułatwiają rozruch i budowanie ciśnienia w zimowych warunkach, doskonale chroniąc silnik przed nadmiernym zużyciem.
Castrol Edge Titanium 5W30 LL 1l Korzyści: redukuje szkodliwe osady, zwiększając wydajność silnika, zapewnia maksymalny poziom ochrony, nawet w niskich temperaturach, pozwala osiągnąć i utrzymać maksymalną moc i wysoką sprawność silnika, udowodnioną w niezależnych testach.
Oleje HAX marki Axenol. to półsyntetyczny olej do silników dwusuwowych. Przeznaczony do każdego rodzaju narzędzi ogrodowych zasilanych silnikiem dwusuwowym.
Orlen Platinum Maxexpert C4 5w340 1L
Półsyntetyczny olej do silników dwusuwowych. Gwarantuje zarówno smarowanie jak i ochronę przed zużyciem.
Półsyntetyczny olej przeznaczony do silników beznynowych montowanych w samochodach osobowych oraz w lekkich samochodach dostawczych. Nadaje się również do silników Diesla wyposażonych we wtrysk bezpośredni.
Półsyntetyczny olej do silników dwusuwowych, także wysilonych o pojemności skokowej cylindra od 20 do 500 cm3, nadaje się do smarowania mieszankowego i oddzielnego.
Olej silnikowy zaprojektowany dla samochodów wyposażonych w system Stop-Start. Testy silnikowe wykazały, że Castrol Magnatec STOP-START 0W-30 C2 zmniejsza zużycie silnika w takrcie pracy wymagającej częstego zatrzymywania się i ruszania.
Castrol Magnatec C3 5w40 1L Olej silnikowy Castrol Magnatec 5w40 3C 1L chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce dzięki inteligentnym molekułom, które przylegają i łączą się z kluczowymi elementami silnika.
Orlen Platinum MaxExpert 10w-40 1L